2020年4月26日星期日

課外書-指數革命


幾有趣的一本書,裡面的不單講理論,還有很多比較數據。
被動式指數很多人都話係苯實投資,但長期的表現佢都跑贏比起其他主動投資。
願來投資要和打golf 一樣,係儘量減少錯誤。
所謂瘋子,就是一遍又一遍的做相同的事情,卻期待看到不同的結果」- Albert Einstein.

我有瘋過,你呢?

5 則留言:

yan 說...

指數投資最重要係搵啱市場,如果你係買2800咁過去五年其實都係白做。計發展我當然睇好中國同美國,不過中國經過今次肺炎後唔知會唔會被圍堵,所以得返美股市場可以買咁呢。

kpau-SS 說...

投資最重要的事~不要做任何事令回報增加,只需減少失職,
加上持有市場便可以

簡單野~有幾多人真做到呢

G_T 說...

yan兄, 如果五年內由頭到尾buy and hold, 真係白做。其實你睇好多股票都係今樣,不只2800。
我自己的諗法係要定目標及執行re-balance。
例如網上常用恆生指數 市盈率 或 股息率 去 設定分段 買入 或賣出 。我覺得都係一個可行的指標。當然一定唔可以每次食盡,但因為2800係跟市場,最少唔會因為單一公司的成績好壞,或突然的公司行動,而大升大跌⋯⋯
美國指數都ok ga, 我都有諗下,不過先試吓2800 先。

kpau 兄,
完全同意。打golf 一樣。🤗

bluebird0230 肥藍鳥 說...

亦有d似種植農作物方式
適時播種,培育,成熟,收割
之後再循環一次

亦要準備幾塊農地
輪流種植及休耕

G_T 說...

肥藍鳥兄的比喻簡單而易明。
幾塊種不同的農田,萬一有機會失收,希望仲有d可以頂住。
永遠記住無得賺盡和長遠目標,適時輪流種植及休耕儲備是必要的。