2021年5月31日星期一

全職男2 - 又省錢工程

話說廚房鋅盆去水位在我的工人姐姐離開之前已經有少少漏水,一路都用逃避的方法(用水兜兜住)解決。上星期終於頂唔順,終於等到我的小朋友返學校(之前一路都上e-class),決定上網找方法處理佢。



最後,去五金鋪買左$5.0 銅油灰,拆咗去水位,再去執完。雖然外觀唔係最專業,仲用左成兩個鐘去攪和清潔,但就省左成$500(我兩年前叫師傅攪過)。

又係果句,如果要致富,除了增加收入外,減少支出也是十分關鍵。省下來的,可以錢搵錢,或
是用在家人身上(旅行食飯),增加多點回憶的事,這樣不是更好嗎?

😬

4 則留言:

Cons 說...

下次我屋企要換抽氣扇, 或換喉, 我會記得搵你. 收我平啲

G_T 說...

Slash 又得wor!🙄

yan 說...

仲有換熱水爐水龍頭,其實好簡單但要人上門四五百蚊人工走唔甩。

諗返啲鬼佬乜都DYI (我見有人去外國係自己裝sink 盤),其實好多嘢只要唔太追求完美,要做到的話唔算難呢。

G_T 說...

其實換冷熱水龍頭應該唔係太難,我上次上堂佢拆咗個冷熱水龍頭出嚟,個構造其實幾簡單,只係未拆過唔知點做或者覺得裏面好複雜。
不過一定要有合適的工具,如合適size的喉通。