2022年1月10日星期一

2021 好兒堂 年結 (全職男year 1)

自從2021年二月離開公司,已經做了全職男差不十個月。而2021年頭開始就兵分三路:ETF,股息和期權,希望可以相對穩定又帶點靈活。

全年YTD TWR 升19.7%,對比 VTI or QQQ 升25-27%, 真係死得😩。好似自己做的野係多餘,升又少過人,跌又傷個人😖,全買指數ETF可能仲好。



期權加股息大約有$48萬,叫做幫補一下家庭開支。

2021 Total: 
Dividends HKD$ 253,477 or ~$ 21,100/month
Options: HKD$ 228,883 or  ~$ 19,069/month

來年(2022)投資計劃:

1)繼續三路做法:ETF,股息和期權

2)定期買入VTI ,VXUS,BND和VGIT,希望可以減少組合波動

3)賣出個股/債券換出資金,所以dividends會有影響

4)期權目標由$18k 提升到$20k,希望可以Cover賣出個股之後股息影響

投資好似馬拉松,高位低位一定有,只要頂得住,挨過低位就可走下去。

頂住😤加油💪。



10 則留言:

Cons 說...

想問吓你現金佔戶口比例大概幾多? i.e. cash over NLV.
我習慣持有現金為主, 去做short put 收premium. 所以大概六/七成現金. 接咗貨會儘快SC 走
你似乎係收息再 SC ?

G_T 說...

我大約keep三/四成現金。
我做SP的股票比較大路,如338,939,1398,1113,1299,etc。如果接咗貨都比較快返到接貨價,到時直出或反手做個covered call食多番都可以。如果未到價,唯有收住股息先。

不過,最近中咗的9988,好似好返少少,佢鎖咗成$400k😭。

保羅投資 說...

師兄成績不錯呢。
我都有VGIT但2020年中高位買,而家仲係負回報。

G_T 說...

保羅兄,隻VGIT 我仲負緊4.5k😭,不過無咩理佢。
我仲有不少蟹貨,如12,823,1052,3067,AGNC,UD1U。不過叫做收到股息,而其他的股票都叫生性,所以成績還可以。
我見師兄還有不少公司債券在手,而我已將大部分債券賣出,因為佢哋都over par 5-20%,都叫已收左幾年息,借高價食左胡先,減下槓桿,和轉買ETF, 加上驚好似2020年今。何況現在股票都大平賣,高股息的選擇真的不少。😬

Cons 說...

如果有VGIT現貨, 會唔會開 SC 去增加少少收入去補貼?
我自己冇TLT, 由12月開始每星期不停 SC, 由$15x SC 到依家 $14x

G_T 說...

都係一個好提議,不過bond ETF 的期權好似唔係好好價和成交量。
師兄做TLT short call,每次做100股大約有多少水位?
我之前有做QQQ short call, 不過之前re-balance 時賣出左一部分就無再做。

Cons 說...

我開兩蚊SC, 佢150, 我開兩星期後$152, 到下星期佢$147, 我會開兩星期後$149. 每星期都有profit, 再開.
如果升, 我會roll (and + SP). 個trend so far 幾易睇… 希望可以玩到三月

G_T 說...

每次都有千幾蚊收,不錯wor.
等我都學下野,睇睇我d悶股VXUS,VGIT 和BND 做唔做到先。
VTI 和QQQ 唔做住,因佢哋一爆就爆得好勁。

師兄,之前set 左的2021的期權目標($30k/month),進展如何?
我今年都試吓升一升....$20k/month,正在努力中😭。

Cons 說...

2021年全年NLV profit 70幾萬港紙, 即係平均6萬蚊一個月, 但係8/9成都係上半年搵, 下半年只係嬴少少.
希望今年可以平均番啲

G_T 說...

我的NLV profit和你差不多,期權收入大約佔全年 NLV profit大約30%。
師兄,加油啦!💪
今年賺多啲!