2020年3月17日星期二

海嘯一樣的下跌....又黎

無咩可以做,keep 住減槓桿,出貨⋯⋯
不過,依頭又黎⋯


今次唔知會維持幾耐,應該都唔會短。輸咗的,錯的,無得返轉頭⋯⋯只好可以檢討,計劃,再上路。

財務自由的路又遠咗,頂住頂住⋯⋯😩

5 則留言:

yan 說...

頂住呢! 無人知會跌到幾時,但無論任何情況,拉長黎睇總能夠解決。只要舊錢唔係等住用,又keep 住正職的話就當扔左落定期,五年後睇返應該唔覺係咩嘢一回事了。

上年年尾時我預計四五月會過台灣生活,拎住當時的資產收下息就差唔多財自。點知一個肺炎就將我成個plan 打亂晒。好在我未辭職就發生呢啲事件,證明我原本個plan 的安全性其實唔夠呢。

G_T 說...

經一事,長一智。
頂過這次之後,都要修正下將來的投資方法。以前只有收息係目標,經過這次後,收息加股價收入可能會比較適合。
參考下雲地兄的投資方法,慢慢投入(如每月),儲一定的備用現金,有胡食d先(升20-30%就出下d貨),嚴重⋯係嚴重控制槓桿,唔好玩太複雜,高難度的投資。
如你一樣,有份工叫做頂得住。捱過之後,重新上路。
這兩星期,發現恆基和煤氣絕對是投資組合中一個選擇。

Hailey 說...

唔知跌到幾時的感覺好難受,理性時想像長線能解決,但每天的暴跌,心理好難支持住。師兄可以幫下眼嗎?https://mywaytoh.blogspot.com/2020/03/blog-post.html?m=1

Hailey 說...

今次的教訓太大太大了,真的好痛,昨晚辛苦面對了的止蝕額止不了,反而更一步又再跌十萬八萬,不知可如何自處⋯⋯
師兄可以幫下眼嗎?https://mywaytoh.blogspot.com/2020/03/blog-post.html?m=1

G_T 說...

旅途兄,完全明白你的痛苦。風平浪靜的時候,咩船都無咩分別,大風暴的時候才知自己是山舨定輪船。
我無買優先股,無咩見議。我自己只買債卷和股票(主要REIT)。不過,又係果句,大浪打過嚟,今多隻黑天鵝,咩都會跌。
依兩星期我覺得自己好似打仗今,一路一路退守保命 - 減槓桿,賣出貨及搬錢。
犧牲(蝕錢)係一定會,只能減低。依刻我會賣出一d唔掂的貨而又可以保住d好貨去保命等返身。
你見d債券價格買賣差價差好遠,依家似係有人殺價買嘢。你自己評估下你的貨邊d係跟大勢跌,但將來必用的,未keep住先。
例如788,5G今年和下年必行,GEO 債券,佢shut down d監犯去邊?定係無曬監犯?
石油的就麻煩,因為係大國操控的嘢,都唔知佢哋幾時玩完。(佢先定我地d股票先)
我自己只係今樣去賣貨保命,頂住頂住!😖😖
同yan 兄一樣,keep 住正職,一定頂得過去!😤