2020年8月19日星期三

5G Generation

 電訊股出業績.中國移動,中信國,聯通等在疫情下都有穩定的成績表。

5G的世代已到,用戶不段增加,睇吓不同品牌的5G Smartphone model 的 數量, 5G用户數量定會加快。不過,唔買電訊股,都可以買吓Qualcomm,佢真係玩曬.



3 則留言:

yan 說...

5G 股的故事就好似複製緊4G 咁,但我印象中買4G 股的無乜邊個真係賺到錢(前排有人向我推鐵塔...)

相反, qualcomm 基本上已經征服世界好似當年的intel 咁。只要唔係有乜特別失敗的話只會越黎越強呢

G_T 說...

係呀,好似龜兔賽跑,qualcomm 已經跑得老遠,佢唔訓覺唔俾人玩野(中美貿易),佢絕對係世界巨人!你睇個table 就知。

G_T 說...

補多句,小弟都有入941 同1883, 睇吓有冇運行啦.....😭😭