2021年8月10日星期二

全職男3 - 又省錢工程 續集

話說屋企大廳的分體式冷氣機兩年左右就叫人黎大洗一次,大約$1000。如果唔洗去水喉就會唔順,之後就漏水。

對上一次大洗係上年年尾,又係因為漏水問題出現。估唔到未夠一年,前幾日部冷氣機又開始漏水。可能依段時間成日起屋企(之前WFH),成日開冷氣,導致去水喉快塞左。

叫師傅嚟攪最快都要幾日後,依排成日落雨,又焗又濕,無冷氣會唔掂。

上YouTube 找方法,d人話一條3分膠喉一陣就攪掂,點攪?用口吹返通個去水位。

於是,去五金舖買左條膠喉,成為$5。


之後拆咗部冷氣機試吓,用口吹幾下,話今快真係通返。成個過程最耐係拆部機,因為個面罩好難攪,用左成40分鐘,通喉只係15分鐘左右攪掂。

攪完,開返部冷氣,爽呀!以後學識處理部機漏水的問題,雖然唔係省很多錢,不過不用等人幫,省時間。😬



7 則留言:

Cons 說...

分體式都會塞? 我之前果部分體機用左十多年都冇咩事. 我仲以為窗口式每年例塞添

G_T 說...

都要睇條去水喉的長度和斜度。
我聽洗冷氣機師傅話我的台機去水喉唔夠斜,所以原本去水都會慢,如果加上有塵導致少少塞,今就出事。
無計,無你今幸福,為有自己慢慢攪。😭

Ed Choi 說...

實在太厲害.....

yan 說...

勁!!

我屋企用窗口式又試過咁塞左去水喉,都睇過用口吹呢個方法。奈何搬唔郁部機(拆完個殼,退出黎時太重而我部機個位又難搞。而且我驚夾硬退出黎,裝返落去時成部機飛左落街),結果第一次係俾錢人搞。第二次就直接換左部冷氣同叫師傅做過個盤/喉...

G_T 說...

窗口機自己搞唔到,佢一定要成部機拆出嚟先至得。部機咁重搵人搞算啦,一陣搞到自己傷咗仲煩。
我最近都係搵人幫手安裝隔音墊喺部窗口式冷氣機度, 又係要成台機拆落嚟搞,個隔音墊只係二百零蚊,但拆機都成$300,買單成五百幾蚊。😭😭

Jacky 說...

3分喉要買幾長? 正確做法係吹氣入去定係拎住條喉不停出出入入?

我屋企都成日漏, 但有時又一滴都冇, 玩死

G_T 說...

唔好太長,太長驚會唔夠力吹到成條喉,約10-12吋就夠。
其實好似泵波今,條3分喉要插入條去水喉口,盡量避免漏氣,如果唔夠實,可以用水喉膠布包一包條3分喉。
如果插得實,吹幾下應該見到有去水改善。