2022年4月14日星期四

股票期權之想法

好兒堂對股票期權也在學習當中,以前有幸拜讀70後80後小生意人等blog友知道股票期權這個投資工具,明白到其實股票期權是可以製作額外收入,不過老實講,大前提你一定要有閒錢在手,萬一今個月接貨你都頂得住,之後可以做covered call 或收下股息同佢鬥長命。而你繼續又有閒金玩下個月,今依個額外收入就可行。

不過,如果玩家沒有足夠的子彈(現金),今就大鑊,你有可能被迫清左當月的期權貨,結果可能蝕期權金或接貨後蝕錢賣貨來收返本金,今你多多都唔夠輸。

當你有閒金做buffer,又開低少少個short put 價(唔個今貼個現價),好多風險都可以減低,因為當你以超低價接貨時,你最少可以收下股息同佢鬥長命,叫做有buffer頂住下,有時還可以多賺差價。

5 則留言:

O'Simon's 說...

我覺得其實最重要係明白沽期權本質,係做緊保險商生意,收緊對家補費,如果trigger 到exercise price, 咁就即係賠錢,我自己係基於呢個概念做期權,做好多張分散風險,如果預計接貨之後會好唔對路,會買“再保險”,提早平倉..

不過我用開一通平佣,上面做法有經濟效益,其他行佣金貴,而家一通關門,都頭痛

G_T 說...

是的。好似開賭場,short put 做莊家。對家輸,莊家就代代平安;對家赢,莊家就要賠錢。
我之前都是一通的客户,上個月先攪完轉倉的事。無計啦,時代和環境都在變,想當年,自從識期權後,又見到佢的佣金今平,就馬上從渣打轉過去,真係好多年前的事😬

Cons 說...

好多人話儲股收息, 但係用同一個資本, 去做short put, 回報率比收股息可以多x1.5
例如建行6.6%, 俾稅後得6%. 做SP一年後有 8.9%, 唔駛俾稅. 話贏咗股價, 自己可以睇吓香港股價十年表現…..
又有人話股票可以留俾下一代繼續收息, 我寧願教佢地期權技巧風險, 好過分分鐘留咗隻煤氣滙豐俾佢哋

老散 說...

賺糖蝕廠,善用係好,為用而用就好快一鋪清袋

G_T 說...

分散風險,控制每次投资額,才可避免一舖清袋,保住命仔。