2023年1月3日星期二

2022 好兒堂 年結 (全職男year 2)

話咁快做咗全職男已經兩年,2022可以講係一個投資的考驗。年年難過年年過,今年真係唔容易過。

全年YTD TWR -21%,錢真真唔容易賺。全年差不多跌足10個月,跌都跌到懷疑人生。很多東西都冇辦法預料和控制,只能盡力去做。自2021年頭開始就兵分三路:ETF,股息和期權,希望繼續可以做到相對穩定又帶點靈活。但今年的期權投資真的十分難搞,最後三個月真係玩死。

全職男會參考一下其他blog友的期權做法,避免接貨,保留現金實力,在2023年嘗試邊走邊打的方法。又係果句投資好似馬拉松,高位低位一定有,只要頂得住,挨過低位就可走下去。

期權加股息大約有$41萬,叫做幫補一下家庭開支。

2022 Total: 
Dividends HKD$ 237,410 or ~$ 19,784/month
Options: HKD$ 173,665 or  ~$ 14,472/month

頂住😤加油💪。


3 則留言:

O'Simon's 說...

謝謝分享, 做全職男好唔容易, 我嘗試過但感到困難, 返回職場再equip好先, 加油!

G_T 說...

原來師兄係過來人。請問當時為什麼感到困難?是心態上還是經濟上?
對我來說,我自己都好感恩有這兩年的全職男經歷,因為不論身體上和家庭上都有正面的幫助。以前真的工作太忙而忽略了自己身體,家庭和孩子成長。幸好這段時間讓我可以慢下來,思考和再看清楚這一齊。
當然,當全職男經濟上很多時有所的犧牲,但我和我的家庭生活叫做變化不大,正所為“貴有貴住,平有平住”。
得失貴賤,睇你點睇。

O'Simon's 說...

或者正確一點, 我唔叫自己全職男, 但我當初同你都似, 都係因為工作壓力而好想quit job, 因為咁籌劃盡早財務自由, 買收息野, 同埋都有考慮過移民, 2021年遞信, 但進入2022年見大市勢色唔對, 都有驚計唔掂數, 所以最終當初plan好既"財自"唔夠一年, 我都係返回職場。
我都覺得呢種break係幾好, 令到個人recharge番, 心境好番好多。如果你可以陪到細路成長, 呢D係無價, 過左就無。不過踏入2022年因為時局大變, 金錢管理個難度係增大左, 呢個要小心管理。