2023年6月1日星期四

五月收入 - 完結

又過一個月,都係要輸2%。不過,今個月做多左交易,主要是賣出QQQ , 一來對納指有啲驚,二來賣出後叫做賺少少轉去接388 (@320)。我自己覺得現在港股跌到依度差不多,值博率高少少。點都好啦,錢一定會保持在股市中,只是放在不同的地區。

股票期權就無咩交易,最主要係依幾個月接左唔少貨,接到有啲飽,二來大市真係難攪,站錯邊一跌落去命都無。這個時候都是少做少錯。只是把9618再roll 去六月,依個9618復活了好幾個月,希望今個月攪得掂啦。

利息股息都是少少,叫做加埋夠交margin利息多少少。七,八月應該會好好多。

繼續努力游泳和等等等,頂住啦💪


Stock (in HKD$)
BND  $592 
VGIT $281
M44U $4070
405 $401

Sub-total (Stock) = $5,344


Bond (in HKD$)

NAVI 06/5/26 $196

Sub-total (Bond) =  $196

Option (in HKD$)
Jan    $34,800
Feb    $-33,290
Mar    $57,265
Apr     $-9710
May    $3,200

May Total (Interest + Dividends + Options) = HKD$4,045  (已扣除利息支出)




沒有留言: