2020年2月3日星期一

歷史篇 (下)

上文講(半年前😭😭) 到業主加租, 一加就加成廿幾三十%,真氣頂。果刻老婆大肚,佢條PK 業主見到我地,望兩望同我講:「 租俾你哋果時無諗過會住今多人, 依家又小朋友又工人姐姐(之後到)。」我心諗住幾多人関你q事, 我又唔係分租, 真係火都嚟。

就當考慮的時候,我同老婆商量不如去睇下其他租盤。當時去到樓下地産鋪, 正常地話無咩租盤(當時2012),又介紹下賣盤, 其中一個無樓睇的,可以考慮下。我頂,幾球野買到咩都唔知, 係唔係痴 q 線...最後我哋決定去果個單位「樓下」「遠距離」睇下佢。

去到睇咗十幾分鐘,都唔知睇到d咩,雖然個單位係低層,但拉埋窗簾,睇條「毛」。之後頂唔順,再試吓找單位樓下的agent問吓,問吓問吓,個agent話有個相同的賣盤單位,依家有一枱人上樓睇盤,有興趣可以寫隻🐢,一齊上去睇。我哋諗:睇吓無妨,又唔洗錢。今就兩枱人同agent一齊去睇。

唔睇無野,一睇出事。個客廳大,中層外邊望山境,算開樣,向東北,睇日出!我同老婆望左好Q耐,因為當時租住的單位係向西北,夏天因太陽下山放工返到屋企熱到PK,冬天又凍到死。

個單位我同老婆都鐘意,agent又講「有買襯手」。睇完去返單位樓下,我同老婆商量左成個鐘,最後打俾agent講「晚上過嚟俾細訂,請幫手通知業主。」就今樣做咗業主。買完真係無晒錢,也要賣哂所有股票,係在結婚之後又去回原位。當時感覺真係好空虛,無安全感。買完因無錢裝修,加上小朋友不久就出生,所以最後都係租返原本單位,把新買單位先出租俾人。不過,也因為當時的不覺意,食到依幾年樓市升幅,加吓按及轉吓按,又將銀彈增加,可以玩返股票。有返d錢,間屋又裝修好,幾年前可以搬返入去。終於可以有自己的屋企😬

今就過咗幾年,現在回想起,好多野都諗黎都無Q用。好多野都好似整定今,不論家庭,工作,財富。

寫咗好長,如果有緣份睇到這裡,非常感謝!🥺🥺
財務自由,我來啦!🤨




7 則留言:

傻貓 說...

有自住樓,點都心安d
始終一家大細嘛
祝你早日財務自由

G_T 說...

係呀,如果「果」刻無買,我諗我一家大細真係煩。
多謝。我都想財務自由,原本係有終點的時間表,不過最近有變數,因為考慮緊移民。
希望你都早日自由。
共勉之!

傻貓 說...

打算搬去邊?

G_T 說...

加拿大。
都係近幾個月開始有今的諗法,最主要原因係小朋友。所以,成個人生計劃又要再諗過。
😩😩😩

傻貓 說...

加拿大係好地方,如果嗰邊有朋友/親戚,容易適應d.
但華人,真係好難搵工。
好多朋友,移咗民去,又回流返嚟。
嗰幾年,一直量地。

G_T 說...

是的,會有機會量地。所以,一個安全的財務計劃好重要。萬一有咩事,都可以撑得住。
不過,現在果到d生活消費唔會高過香港,加上通常在家煮飯,教育又免費(中小學),會少d支出。因為高稅率,反而d唔太熱沖工作。
好多人都話:香港係賺錢的地方(大把機會),加拿大係生活的地方(同一價錢,更好質素,特別教育)。

傻貓 說...

加拿大的學校,分官立、私立,不是全部免費
稅率雖然高,但為同一僱主工作,做幾年,就可以有vacation
放假期間,仲有vacation pay
住屋方面,Vancouver已經炒貴晒
Calgary都升咗好多
所以,移民真係要考慮好多嘢
你啱,安全的財務計劃好重要