2020年2月15日星期六

Navient - 做個月收的大耳窿 😎




專借錢俾學生(父母),後生仔讀書,同US Education Department 有聯繫. 也借錢俾個人消費或生意人。
上年提升net interest margin, 終於business有改善。

加上剛剛又用$300M 回購:




不過因為做大耳窿,所以錢係唯一資產。而NAVI 又發左超多的不同年期的債券 (佢自己債務都唔少😱),有Monthly 和semi-annual, 都幾多選擇。
不過,小心佢壞賬變多,評級俾人降,今就出事。
都係小心啲,短債月收,安全之上!
😬😬😬




7 則留言:

samho 說...

你好
想請教之前geo是買入個股 還是bond ??
發覺很多大公司的bond yield 很低= =

G_T 說...

Samha,我買的GEO係Bond, yield 大約7%.
如果你選d高評級的 corp bond,yield 大約<2%. 無咩肉食。
我都剛剛中咗隻bond,買左好耐,兩三年跌左差不多50%,最近決定止血換馬!😭好彩唔係太多貨🥺🥺
都係果句:風險高,回報高;自己要去分散balance 啦。

samho 說...

感覺買6823好似仲簡單
但要分散風險,無辦法都系要落下苦功

G_T 說...

都係呀。不過6832的派息率>息率100%。 有d鬼wor!
🤔
依期都唔太感買本地產業的股票,只係留意下誠哥的野,特別1038。外國基建,希望脫歐影響少d啦🥺🥺

samho 說...

6823可以望自由現金流
因此,派過100%也安全的
搵緊有無4-5年後先可以call,價位around$25-26的6% baby bond

AC儲蓄 說...

回看師兄的文章後,希望加入網誌,交個朋友並向你學習。

G_T 說...

AC 兄,謝謝指教。