2020年3月12日星期四

Global Pandemic 全球大流行

今朝起身就學到個英文生字, Pandemic...大流行.....「大檸樂」,今真係PK。無計要作出最壞打算。快快行動:
1. 再減低loan amount,
2. 壯士斷臂,賣出有利潤或平手的股票及債券,
3. 再買入日圓,轉賣出美元,減低匯率風險影響。加上美息低咗,借日元唔係節省好多利息。都係平衡下風險。都係平衡下風險

現在估計,今年的利息股息收入減少15%。真係傷😖😖!

昨日,公司大佬會議,一開場大佬就講今年冇運行,經濟情況要起今年Q2中段,甚至Q3先會叫back to normal production....所以要在年中至中後期追返,mission possible?
繼續,鬼叫你窮,頂硬上!😭😭

1 則留言:

yan 說...

我的動作同你差唔多,但反正已經賣到總現金係正數,所以留返啲日元歐元負債等個匯率變成好啲先兌返去了。

Q2 應該唔可能back to normal production啦,歐美而家先開始爆仲有排搞。我事件要完結只有兩個情況:一係發明特效藥/疫苖,一係各國政府放棄治療,等大部份人都接觸過有抗體就真係當佢感冒咁處理。無乜可能可以長期封城封區又唔俾人聚集呢。

呢個時候留住份工,唔駛靠投資收入黎過活好重要。我剛畢業時試左兩年全職炒港股搵食(當時唔知點解咁夠膽拎住三十萬就落場),叫做好彩開到飯,但人工低過最低工資,加上今日唔知聽日事果種壓力好難受所以都係出返黎打工呢。