2020年3月27日星期五

浪後的思考


依兩三星期,真係風高浪急,依幾日叫做等咗少少。
係真係完結,或是平靜係等更高更大的海浪打過嚟。who knows?
這段時間,真的去再思考今次的經驗及未來的操作。更加了解一個散戶的渺小。
人生的大浪何止一個,點樣做到隨浪而行,真係要花多d時間去參透。

最近都睇咗其他blog友的投資方法,例如龔成兄,雲地兄,保羅兄⋯⋯等。發覺之前自己的投資方向太集中長遠收息,股價通常都係會反影未來的情況。當股價上升後,忽略對應操作,只重視收息。等大浪一到,股票未來的價值不能對現(可能短時間),股價及派息齊跌。再者,資金因股價下跌亦俾鎖住,自己只能在大浪中被動式強活,缺乏充足資金主動進攻。

錯就要認,記下來,準備好(資金,計劃),再上「財務自由」路!
你準備好未??

頂住頂住⋯⋯😤😤



4 則留言:

yan 說...

或者睇得太多「長線投資不應看短期波動」的講法,但唔記得左自己只係散戶,唔係好似巴菲特咁賬面跌幾多都可以理(實質上佢理唔到,佢清貨本身就會造成一場股災)。

之後要提醒自己趁高減持都係應該的策略呢!

老爺股投資者 說...

我認為長線投資不應看短期波動其實係無錯的, 但投資者的情緒或過分槓桿會令到普遍投資者做唔到「長線投資」, 而且係今次黑天鵝事件中涉及太多不確定性, 令投資者對「價值」上的睇法有所改變, 所以先會有連連不絕的跌市。
至於趁高減持亦有一定難度, 因為很難去定義何謂「高」, 而且真正的好股票可以係升足 10 年, 放左未必有機會買得番, 最後又有可能忍唔住高追; 不過同意要控制注碼同比例, 令自己持股或資產時能夠安心, 組合得夠經得起風浪, 長期賺取一個合理的回報。

G_T 說...
此留言已被作者移除。
G_T 說...

完全贊同,要在每逢高位出貨,如果做到就無乞兒。而依小弟的功力,更加不太可能。不過,就算一隻升足10年的好股,如可樂,騰迅,佢哋起10年中都有升跌的時段,中段升幅食下d胡,安心d。再者,又唔會賣晒,食咗胡的錢未等下,全世界今多股票,睇有冇其他機會囉。
現在,可能係時代不一樣,資訊太快太發達,market cycle time 比以前短左,可以快到2-3年就一轉,快嬴快輸。所以,所謂長遠投資,是否守住同一支股票?定係指長遠找更有投資價值的機會?我都未有絶對答案。
無計,鬼叫我唔係巴菲特!😭
都係果句,見步行步。
共勉之!😤