2020年5月18日星期一

吹吹水 - 自己未來思考 1

又一篇自己吹水的文章。

話說舊老闆依last date係今個月尾, 上星期去咗佢office同佢吹吹水。言談中得知係俾人請走,今則係賠住走,今都好d。佢都講吓佢依段時間的苦況,例如做野無人support, 做完做得好無人欣賞,愈做愈無引,全部新公司的人玩曬。佢講的說話⋯⋯真係身同感受!完全同意和明白,因為我現況都一樣。
佢亦分析香港公司的未來⋯⋯要返身,機會微⋯一句到尾⋯⋯等死。仲同我講叫我仲年輕,準備自己和為自己和家人未來打算。依樣野我幾年前都諗緊,原本好好地,衰在今年股票債券又⋯⋯⋯⋯,為有再諗辦法。
不過,點都好,阿Y 老闆可以賠住走,都可以話恭喜佢。我都諗⋯輪到我就正(因為我吔年資大)。唉😩⋯⋯學王菲話「又繼續等」。

自己方面,依排有諗過攪吓franchise 生意仔,不過要將d股價債券賣出部份才有資本,加上計過攪生意就係租金都佔total cost 50%,包埋其他計完成條數真係令我卻步。現在我咩都唔做,我都可以收下息,賣晒d貨去做生意,breakeven 最快都要6-8 月,加上現在經濟狀況,真係唔知幾時breakeven lor。

諗諗諗,真係成個諗樣今🤔

3 則留言:

yan 說...

整個香港都好似等死咁,真係諗下為自己為家人應唔應該留喺度(同樣問題九七時好多人都諗過)。

如果你本身無相關經驗,千析唔好因為諗唔到做乜就做生意,尤其係franchise (你franchise 俾人當然唔同)。最好係作為員工入行去試下,分清自己的幻想同現實,仲有興趣的話就學埋啲detail 位點處理。好多嘢睇人地做好易,但要自己落手做時唔識就係唔識,唔會模得到的呢。

G_T 說...

多謝yan 兄。
依半年我同我老婆都有諗離開香港。因為covid-19,所有野停曬。我哋會睇多一年外國的情況(特別對華人歧視)⋯⋯
我都贊成你的講法,如果去轉field, 作為員工入手比較穩陣。學嘢仲有錢收,相當好主意。

kpau-SS 說...

香港始終有佢價值~既然人地改變唔到~唯有我地自己改變
~始終宜家要網絡創業未必太困難,難就難在有無好idea