2020年6月1日星期一

Maple tree 之 天地之別記錄

剛2020半年,三隻新加坡豐樹之寶各有表現。

Maple tree commercial ,之前人人之選,現在仲起$1.0樓下,我在高位$1.5時無走,直插到$1.0的時候全走,叫做平手仲拿咗一兩年股息唔洗輸錢。睇起嚟都仲有一段時間頂下。短期回彈能力低, 三隻之中最唔掂。

Maple Tree Logistic , 之前有d貨,一直想再買,終於等到再入貨,Avg $1.3,物流股,中長線都應該穩陣。三隻之中最強,回彈力一個字 - 勁!
 Maple Tree Industrial ,之前無貨,工業出租股,將RW0U的錢在$2.42入貨,短中線應比commercial 零售出租股好d d,長遠就睇大圍經濟。回彈力一般,可以再睇遠d!


根據記錄,半年後再睇下邊個跑出。🤔🤔

1 則留言:

Ed Choi 說...

個人看好ME8U及N2IU

M44U持有一部份, 但近日股價上升至預期息口約4%左右, 增長未必有ME8U那麼快

但實際也不能太確定