2020年6月16日星期二

加埋佢- QQQ ETF


睇完全球最強的公司,美資天下,不能不買⋯⋯月供吧!🤔




6 則留言:

yan 說...

ARK 系列呢? (ARKG/K/W) 我剛剛入左少少,始終對美帝的創新科技都有相當信心呢。

G_T 說...

ARK W 主要 TESLA (~10%),和Square INC.(7%), 其他就唔太認識。
ARK G 好似係醫療ETF.
細細注,可以試下。
有冇睇過IPAY, 我想入依個, 因為QQQ 無VISA and MA,

yan 說...

今晚返屋企研究下,美帝派錢時睇過下SQ,不過炒左一轉就走去左TSLA 無繼續跟了..

G_T 說...

Yan兄,有冇睇過IGV ?
專做Sofeware Company,大路野佢都有曬。
唯一有d擔心,IPAY 同佢IGV唔係太大成交量 (可能我用錯benchmark, 我同QQQ or VOO 比)。
https://www.ishares.com/us/products/239771/ishares-north-american-techsoftware-etf?qt=IGV#/

yan 說...

剛剛望過,係,大路嘢佢都有呢。

睇成交量IGV 都好過IPAY,以我地一般散戶黎講IGV 個成交量唔會有問題,而IPAY 的話你張單大少少(例如1000 股)就好難直出呢。

印象中之前炒過香港一堆ETF 都有類似情況,甚至好多時係一整日無成交的。相比之下呢兩個已經算唔錯,但都係睇下注碼,細注的話無所謂,重沖的話我唔會揀ipay,寧願自己買paypal/visa/master/square 算數。

另一個考慮係買呢堆ETF 唔好諗住做期權,個價差同成交量會令你做唔到。不過如果本來就唔打算做期權就無所謂啦。

G_T 說...

同意,細細注可以。管理費貴d (0.46%).
我再睇睇,或者專攻QQQ 簡單d算,佢個portfolio 都夠照。管理費又平。
月供 + 跌市加注, 睇吓去到年底再諗下 .