2020年12月16日星期三

從新開始 - 指數投資&資產配置

起四月份提到睇完"指數革命" , 已開始有投資方向的改變, "月供指數"、"資產配置", 才是自己想追隨的。之後半年,都有去嘗試實踐,分別2800,QQQ,9988. 其中2800 表現真的和其他blog友講的差不多,長期的話只比保本好少少。9988 係不錯,不過,最近兩個月分別被不同事件影響,股價大上大落(落多d,不過都叫有賺)。QQQ半年來穩步上揚,表現叫做穩定(賺錢)。

最近又左幾本書: 

1)關又上 - 阿甘投資法

2)關又上- 為什麼你的退休金只有別人的一半?

3)黃元山-穩健投資很簡單

台灣人有一手,佢的數據採集,分析,你不能不信服。
加埋去YouTube 睇“清流君” 和"RainisHere" 學習。特別清流君,好笑得來又學到野,真係值得推介。
明白主動投資和被動投資的差別,高風險不一定高回報,有時可能係自己找麻煩(好似我做期權)。點樣減少和平衡風險;指數一籃子和單一支股票風險和回報差別 (9988 vs 3067)。各樣各樣,最後決定要改變自己的投資方式。賣出部分個別股票,和加入: 
3067 (賣出9988)
VTI (Total stock market ETF)
TLT (I share 20+yr treasure bond)

希望未來6個月可以先將TLT比重加到10%,  長遠目標15%。達到防守的效果。
未來12個月一步步將個別股票也賣出,資金用作每月買入3067 ,VTL & QQQ。

希望今次可以作長遠部署,而又帶來穩定回報。
將來可以加入2823 (A50)去平衡地區風險。

寫下來,怕唔記得😬






沒有留言: