2021年1月1日星期五

2020 好兒堂 年結

2020 真係不好過。
頭半年大插特插,REIT, 銀行和收息股減dividends甚至停dividends,真係人心惶惶。不能不把組合從組,以低價賣出不能返身的股票(如HSBC, RW0U),保住命仔。差不多要到等三季先可以見到少少光明,點知第四季又俾阿里巴巴玩野。世事如棋,真係月頭月尾都可以天堂和地獄的差別!

唔計股息脹面仲係蝕緊成28%,因Q3尾先轉投資方向,手頭上仲有一大堆舊經濟股和收租股,期望2021可以全面收服失地啦, 然後轉去集中指數投資和資產配置的做法。

2020 Total: 
Dividends HKD$ 317,997 (Jan to Dec); ~$ 26,500/month
Options: HKD$ 46,175 (Sept to Dec); ~$ 11,544/month


3 則留言:

kpau-SS 說...

新年快樂😊😊繼續加油
投資路上永遠都係錯完起番身再錯再起番身既過程😭😭

yan 說...

今年大家都抱着今日唔知聽日事的態度去睇,敢在低位斬收息嘢再入返科技/科幻股其實已經好好。

中概股最大風險就係政治風險,睇返自己竟然在baba 上蝕唔少(大家都係炒螞蟻上市內在值變現,點知一而再地爆雷)。希望下年易過啲呢!

G_T 說...

Kpau-ss 和 Yan.你哋嘅年頭華麗轉身,我真係要向你哋學習.
阿里巴巴長遠的發展應該問題不大,不過政策貴政策, 資金有限嘅情況下, 我都要控制下持股量, 同對佢做option嘅選擇,再加上自己想將組合轉成指數投資, 所以會去買科技指數,減少對阿里巴巴嘅單一支股票嘅風險. 如果阿里巴巴真係升嘅話, 科技指數都會跟隨.

BTW,祝新年開心, 2021年賺多啲,順順利利啦!
🤗