2021年3月1日星期一

唔中又中左 - QQQ

 話說上個月月尾手痕,入左隻QQQ SP @319 26Feb, 點知“真的又中了” 。本來都月供想入的貨,點知又入貴左。算吧!唔入都入左,手上又多100股,現在加埋有200股QQQ (平均價USD$302)。唯有,之後幾個月唔做佢月供住,集中供BND/TSM/VTI算。

上次講到,之前short put唔覺意入咗8000 股1113@42,依段時間佢終於又升返上去,分段食胡,剩下2000等有無機會上到$50,今就有交代。

883 亦在$10樓上分段食胡,剩下10000 諗住$11蚊先出埋,點知佢又出事,跌返落去$9,好彩走左一半,如果唔係真食蕉。

月尾美港股都大上大落,果幾日都十萬十萬今上落,真有牙煙。好彩食左d胡,回返d資金,和依半年轉做ETF, 叫做variation 無今大 (~3%)😤

總之,繼續進行:Short put + 分段食胡 + 月供ETF。

頂住頂住💪💪!! 

2 則留言:

yan 說...

完美食完權金再賺埋差價~

一二月尾每日都十幾廿萬上落心血少啲都頂唔住,希望今個月唔好咁啦....

G_T 說...

Yan兄,
琴晚美股又上反去啦,希望“會過去的”。
人性的關係,跌市害怕入貨。有時做下Short put迫下自己儲下貨,同“時間”做下朋友仔。
🤔