2021年4月29日星期四

全職男生活

自從三月開始,因工人姐姐要返家鄉,自己在工作上也想有個小休,很快已成為全職男已經兩個月。 

剛開始真是手忙腳亂,又要打掃做家務,煮飯,睇住個股市(主要股票期權),還要帶小朋友,和他溫習,時間真的不夠,每晚身體也有點疲倦。不過,最近兩星期,全部工作開始適應,時間開始比較好安排。

過去幾星期,讀了一個DIY家居維修課程,雖然這只是初級(BB班),不過能夠有少少大concept。於是,今天自己動手嘗試更換廚房的抽氣扇。之前如果壞了找師父更換(機連安裝)約1千元。我今早去電器店買台機只是四百元(KDK 電葉)。拆卸連安裝用咗約半小時,這樣就省了六百元!不枉我俾錢讀這個BB班😬。



其實,這段時間,很多朋友都會問我離職之後的打算。說真的,自己真的想停一停,慢下來去睇吓周圍的事和人。暫時未有打算。

最近,自己見到小朋友的成績開始少少進步,自己又多咗運動,又可以煮吓野食,做下電器仔維修下家電。股票,股息加期權暫時成績都不錯,叫做對自己有交代。

繼續加油💪!!

頂住😤



6 則留言:

Liyi 說...

請問師兄,DIY家居維修課程系邊度讀?

cool him 說...

有次去五金鋪買坐厠駁上水箱的組件,個售貨員見我係女人睇死我唔識整,後來包水喉膠布嗰啲接位係厚啲但冇漏水一樣攪得掂。

G_T 說...

@Liyi
我在裝修學院上。它是一個速成班,只是一個早上課程,主要講解一下工具和基本原理,所以是BB班。它包有200小時的online video,裡面有很多有用的資訊(水,電,家居基本裝修,維修都有)。另外,它也有一些進階班,你可以考慮下。
其實,工聯會或電協有有相關的課程,不過,貴d和長時間d。

G_T 說...

@ cool him
我覺得現在和以前唔太一樣。
以前,自己認為什麼事都找師傅攪,用錢攪掂。但現在很東西都可以在網上找到,只要自己有心試下,或問下別人,發覺自己可以都攪得掂。
安全情商下,試試吓就得。
我換個抽氣扇之前,其實我都自己試下換咗左插蘇底(原本係好似冷氣機條電線直入果種,我想轉成可以插三腳插頭的蘇底)。熄咗大制(一定要安全),又係半個小時攪掂。個蘇底只是$51。如果叫師傳攪,又收一二百元。
所以,唔好睇小自(不管女人男人)。最緊要安之上。

yan 說...

有左基本常識(中學物理已經有教家居電路同果三條線乜線打乜線,當然,唔記得的話仲有萬能的google),其實簡單的電的話好易搞。當然,唔係講緊拉線換大掣果種啦。

我成日都覺得去學下水電,就算唔係真係落手做起碼無俾人呃得咁勁呢。

細胞 說...

全職爸爸加油!學水電非常實用,家中有甚麼事也不用再「企響度」,加油!