2022年6月22日星期三

利率殺到

 剛上IB網見到 USD margin rate 升到 3.08%, 做槓桿的成本大大提升,唉😮‍💨,便錢時代無啦。











8 則留言:

O'Simon's 說...

唔知皮老闆佢有咩打算?

G_T 說...

唔清楚。佢轉左做收費網站,無佢update一段时间。
我自己就轉2/3 借CHF,減低利率影响。

yan 說...

噢原來IB 借美金而家3厘了? 我仲傻傻地放住港紙cash 但借左美金未平返個balance... (港紙: 美金 margin interest: 2.707 vs 3.03)

部份燒緊錢的網銀(e.g., welab; livi)私貸仲平過IB 個margin rate,當然私貸要還本唔同計法,但咁諗的話就會覺得開槓有啲貴了。

G_T 說...

其實都非常影響投資回報。
不過,你可以借其他貨幣代替,我就借瑞士法郎,有網友借日圓,不過我覺得日元的匯率升跌好大,之前有個唔好嘅經驗🤦‍♂️。

綠魔Luk Mall 說...

借港紙反而平啲🧐

綠魔Luk Mall 說...

想請教點解借CHF?除咗平息之外,係咪匯率穩定啲?

G_T 說...

綠魔兄,你可以比較其他貨幣,我自己睇EUR 和CHF 匯率相對穩定(係相對),JPY最大上大落,當然,你可以賺吓匯率差價,不過這樣會幾影響你的margin level,到頭來又攪到無覺好瞓。我在2020時就是之前試過借JPY,真係好似玩過山車今。當時三月疫情到,匯率/股/債三面受敵,真係每日都心驚膽怯。

綠魔Luk Mall 說...

明白,謝謝師兄🙏