2022年7月1日星期五

六月收入 - 完結

又到六月,一年的一半,又係一個字......跌!從年頭到現在,可謂一浪低於一浪。每月跌到約15%,幸運地在月尾又升返上少少,今個月也是這樣子。六月最後YTD 跌左~12% ,比上月(跌9.7%)跌多左😩。

不過對比QQQ 或VTI,它們YTD都跌了20-28%。唔睇唔覺,QQQ 和VTI 的max drawdown 都跌成20-30%,這一浪真的不細。如果只投資美股,這半真的不容易攪。後半年,疫情持續,通脹加息,地緣局勢不穩,對投資都是不利的因素。大家睇餸食飯,綁好安全帶😭。


期權方面,自己想試吓除淨月的內銀股做short put成效 (不用交股息稅的內銀收息法), 所以在六月頭做左SP 939 @5.50,最後接左30000股。無計,今次可能太早做SP,權金不是太高,加上 939月中開始一路跌跌跌。不過,相信939升返上$5.50應該問題唔大。

其他期權就不用接貨,只收權金。另外,今個月期權金只做到$17k,主要原因是在六月中已開始做七月的SC 和SP,相信七月的權金可以補返六月的$3k (每月目標$20k)。

今個月股息利息終於好好多,大約有$53K, 叫做補返下血啦。之後,繼續VTI 和VXUS一路跌跌跌,繼續每月買少少。

老實講,大環境好多時都無辦法去控制或改變。但是如果覺得經濟長遠是向好的話,現實只能繼續做自己已計劃的事。相信慢慢致富之路,繼續生存在股票投資大海中,行駛三頭投資馬車:ETF, 股息 和期權。

頂住,加油啦😬!

Stock (in HKD$)
BND $487
VGIT $154
AGNC $1,412
1883 $6,800
941 $8,505
ME8U $1,901
M44U $3,589
12 $14,853
3 $1,010
J91U $1,141
VXUS $2,497
1098 $1,379
VTI $2,409
1052 $7,380

Sub-total (Stock) = $53,517

Bond (in HKD$)

NAVI 06/5/26 $196

Sub-total (Bond) =  $196

Option (in HKD$)
Jan    $19,250
Feb    $26,735
Mar    $22,135
Apr     $19,200
May    $24,260
Jun     $17,665

StockInfomationSP/SCOpen PriceClose PriceProfit/Loss% Profit / Loss
9988Jun @65SP1.0903270100%
941Jun @46SP0.4801920100%
1299Jun @60SP0.6702010100%
1113Jun @48SP0.4101640100%
9618Jun @180SP2.0804160100%
939Jun @5.5SP0.155504665100%

Jun Total (Interest + Dividends + Options) = HKD$67,757  (已扣除利息支出)

11 則留言:

O'Simon's 說...

謝謝分享, 我自己3月開始無再做short option, 生疏了
想問你有無leverage去做short option, 定係做足covered(夠現金同股票)? 如果covered, 你會錢同股放哂落証券行, 定係接近要補倉時先喺銀行過數? thanks

G_T 說...

我有現金和股票起個IB account,不過有做leverage,保持不高於1.5。
所以如果要接貨,主要現金去交收。

foon 說...

師兄初來步到, 多多指教, 原來你都有做OPTION, 我以前都有用IB, 仲主力做美股OPTION, 但後來輸到爆廠,依家都有做OPTION, 但係只限港股,而主要利潤都係來自港股正股, OPTION有賺有輸, 埋單都有少少賺。嘩!你好叻喎, 每月都收至少成萬元息, 上個月仲勁, 我都自愧不如,我要十年後先做到你最少的被動收入(約一萬元), 仲努力緊月以每月增一百多元的龜速行緊(現時只達到3000元左右)。

G_T 說...

Foon 兄,多謝你的留言。
作為過來人,我自己都是從零開始,一小步一小步走出來,加油啦。
不過,延遲消費(享受)和儲蓄是一個很重要的因素。當你有一定的資金,你可投資很多野,和你的驘面會大好多,因為時間是你的朋友。例如你玩期權SP,當有一畢閒錢,就算接貨你都唔怕(不會影響你的生活),你可以收下息或等機會做返SC,又或是roll 去下個月都得。當然啦,如果資金有限,逼住要埋單賣貨吐返資金出來,今時間就不是你的朋友,這樣很多時輸多賺少。記住 space for error,不管資金和時間都要有buffer。

美股期權之前有玩,不過年紀大,太夜啦無玩,加上美股(我指大股)每隻都玩好大(100股),成本大。我自己會投資好幾隻期權,接貨每隻大約<HK$300k,叫做分散下風險,除非大大隻黑天鵝,全世界大跌,今就無計。選期權股票我會選大股,如9988,388,1113,1299,939,868,941等,佢地一是大大股,一是股息都有4-5厘,叫做有個保障。

Sorry, 太長氣。這只是我自己的諗法和做法,唔一定全對或全部你啱用。多多指教啦。

foon 說...

謝謝你的分享, 我都係集中做幾隻熟悉港股的OPTION, 但不是大股, 不超50元的股, 因接貨唔使太大資金, 心理壓力較少。另外前排有人同我講佢專做939,而且係做遠期SC,入左價有可能被行使會ROLL倉, 同一使價但到期日向後退, 例如7月開SC6.00, SEP 2022, 在9月股價升至6.1, 止蝕平倉, 開OCT, SC6.00, 期權金可以COVER 9月蝕的, 一直ROLL落去, 直至有錢賺。佢聲稱都有錢賺, 我半信半信半疑, 同你分享, 你覺得點?

Jin90Hk 說...

謝分享,師兄上半年咁成績表現好好

G_T 說...

Jin90hk,
其實賬面YTD還是負,所以成績還是有待改善😩。
但叫做有現金(股息/權金)補下血,叫做好啲。

G_T 說...

Foon兄,
我不太讚同做naked call,因為(玩白頭片)可以輸好大,你估唔到佢是不是只升到$6.1,萬一佢痴左線,升到$7.0或以上,會出事。但如果你係做covered call,最多俾貨人地,收返本金再玩過。有資金可再做SP 又得,接到貨又可做下covered call。我覺得現金流是這樣產生。
當然,股市可升也可跌,總會有機會跌返$6.0以下,但你賺的會唔會cover到輸的,我有少少懷疑。還有,你會好被動,輸opportunity cost。你可以諗下,同一個行使價一路roll 一路roll,等佢返家鄉,我唔知等幾耐(無現金流返黎)。

這是我自己的想法,唔一定對,不過我自己就一直這樣嘗試了一年多(你可以睇返我之前的post)。

foon 說...

謝謝回覆, 對於939 SC的做法, 佢同我講時都同你有相似的回應, 佢都係講人哋同佢講, 唔去考究真確性, 當係有人咁樣玩, 得個知字。正如你講的CC (COVER CALL), 相反亦有COVER SELL, 即持有沽空正股, 加SHORT PUT, 不過我睇左一輪, 唔太明白, 亦唔打算學。
其實投資真係好個人的事, 只要找到適合自己的方式就可以, 不必學別人,正如若干年前在BLOG引用某本書的序言說:"別人的聖杯可能是你的墓碑!"(以國語讀)。我剛睇哂你自2019的文章,知你做全職湊仔公。我都有相似的經歴, 老婆為家庭主婦專心照顧兩個小朋友, 多年前離開服務接近20年的工作﹐我的本可能只係的1/10, 諗住全職炒股(做OPTION)可以支付生活, 每月都要有收入的嗰種心理壓力真的很大越, 越心急越輸﹐最後都係要再搵返工,有工作後接觸美股, 花好多時間去看公司資料, 你提到的監獄股都有買, 還有墳場股, 倒垃圾股....VIX的OPTION都夠胆玩, 最多賺左幾年既人工, 但過左一個月(Donald Trump上場後), 全輸清光不止, 還輸突, 真係世界末日咁。而且呢樣嘢一而再, 再而三咁發生﹐曾講過永不接觸股票。
年紀到咁上下, 退休的事迫在眉睫, 以現時收入只及以往人工的一半, 養家還可免強可以, 但退休就不行。人需要深切反省,總結自己的問題, 避免重蹈覆轍(其實都已發生過數次), 找出長期適合自己的SOP (STANDARD OPERATING PROCEDURE), 儲資產才是正路, 市場升跌不可控制, 但自己的心態可以調適。自2020底開始重返投資市場, 每月都有正數的回報, 再用以買入每月派息的基金, 以每月產生被動收入一萬元為目標,現時只達到2千多元, 還須持續堅持(不必努力, 持之以恒就可),只要能持續穩定派息, 基金價格升跌不太理會, 反而跌對我更有利(更低價錢入, 而派息率上升)。
所謂財務自由是完全不用做而有被動收入,再不用担心市場升跌, 不會寢食難安。
今天放假寫多左。

G_T 說...

Foon 兄,你講得無錯。條條大路通羅馬,有人高風險都可以瞓到覺,亦有人只想有覺可瞓慢慢致富。最重要自己舒服,不用比較。
雖然離開舊公司已年半,我現在也是在找新生活的節奏,不管投資,家庭也一樣。當然,全職爸很難賺回以前的薪水水平,但賺到的卻是和家人相處的時間和自己的健康。特別是自己的小朋友,他一天一天長大,真希望當他一世的好朋友。而之前做工作時間不短和壓力也很大,健康出了警號,退下來後可以多運動,希望有命和小朋友玩,和年老後健康不要太差生活下去。

老實講,要做到不用担心市場升跌,你一定要有足夠的流動資產(可以隨時對換現金)及現金,浪上浪落,有命生存生這個股海中。

多口講句,我以前在工作時為了加快儲錢速度,自己去借p-loan,然後去迫自己投資(有啲似供樓)。當然,你一定計好條數和有明確目標和定力,加上你要穩定的工作。你已有明確目標(約$400萬,3%產出$10k/月),加油啦。

foon 說...

大家加油!