2022年8月2日星期二

利率又升啦!

六月IB USD margin rate才升到3.08%(https://hoietong.blogspot.com/2022/06/blog-post_22.html),今日已升到$3.83%,真係USD不留人😩。唯有先全清還USD 轉借CHF,避一避先。 

各位blog 友,注重啦!











7 則留言:

Jacky 說...

不怕CHF升返, 到時慳息蝕價?

G_T 說...

其實做咩都會有風險,無得話怕唔怕。老實講,就算咩都唔做,你都要輸俾通脹。
我自己就只能控制槓桿,盡量減低風險,保持生存喺股海裏面,捱過呢段時間。

Cons 說...

我依家每個月原來都收緊IB 百幾蚊USD 息, 真係多過以前好多

Acetyl_Fund 說...

路過見到多口講句

no offense, 你咁樣借CHF去避USD加息, 同慢死自殺冇分別

G_T 說...

Acetyl fund 師兄,你的意思是否因美元利率上升,美元匯價繼續下跌,法朗繼續升值,輸差價?

Acetyl_Fund 說...

G_T
其實好多人咁樣借外幣,都係賭緊個USD : CHF 個currency rate唔會大變, 到時你可以安全平倉

但係又有幾多人真係識有咩factors 可以影響currency rate?
就好似EUR 由1.2 去到1, GBP 由過去1.3 去到1.2

G_T 說...

Acetyl_Fund,
明白,謝謝你的提醒。
我明白借外幣就要面對滙價風險和利率風險,好似投資股票市場有風險一樣,無人估到幾時升幾時跌。
食得鹹魚抵得渴,黑天鵝永無法預測,所以只能減低風險,準備room for error。
我自己覺得投資好似一間公司,公司借貸投資是好正常,現金量,控制借貸額和風險管理是一定。所以滙價變化不一定會平倉,反而現金量和現金流計算(利率變化)更重要。
每個人因自己的狀況不同,對於風險睇法都不同,這是我自己的想法。