2022年9月7日星期三

跌跌跌......點攪好?

2022年初到今日踏入第四季,真係升少跌多,跌到成個人都呆左,你買美股港股咩股都死。股債搭配經常說可以抵消跌幅,好可惜,今年股債齊跌,問你死未😩?

不過如清流君講:應該一開始做好準備,可應付不同的風險的配置。無人知道什麼時候會止跌回升,一定要預留錯誤空間,保持堅持和耐心在股海中(心念😳:地球還未滅亡,Tesla 仲賣緊車,四大銀行仲賺錢做生,我仲幫襯緊領展買餸......)。頂住啦😬。

下面的清流君的新YouTube, 希望睇完定一定啦😤。



6 則留言:

Cons 說...

今年好考彩數, 大包圍諗住降低風險, 表現只會跟住指數跌十幾廿十隻. 過份集中又分分鐘爆雷.
反而收吓息個心仲定啲.

foon 說...
此留言已被作者移除。
foon 說...

持續買入中, 越跌越開心!

G_T 說...

Cons兄, 你講得對,好似941,331,886,823 等,派息繼續不止,還有增加。不過有些還要守下,如3,12,405等等。我自己今年直至現在,都係依靠期權和收息頂住先。

Foon兄,又係呀,你簡簡單單睇四大銀行,隻隻成9厘,如果有錢,用下期權入下貨,真係愈跌愈開心。收夠貨就等等,好似新加坡,總有疫情過去的時候。😬

綠魔Luk Mall 說...

幾年後回望港股,會唔會係黃金坑🤔

G_T 說...

綠魔兄,又係果句:地球還未滅亡,Tesla 仲賣緊車,四大銀行仲賺錢做生,仲幫襯緊領展買餸......只要相信希望在明天,難過日子總會過去的。
頂住,加油啦!